slide show

Varför det nästan bara finns fördelar med att köpa ponny/häst!

Lena

Mkt bra !

2014-01-31 | 12:08:36
Anonym

Så bra skrivet! Jag älskar "När andra fredagsmyser med chips och läsk är ni i ridhuset och gör cavalettiövningar." och det har man igen senare i livet. Det är jag helt övertygad om, även om det kanske inte var så jättekul och stå där och frysa...

Svar: precis! :D
Myran

2014-01-31 | 12:37:31
Tina

Håller helt med! Super bra skrivet. Men jag tror egentligen att det bästa man kan göra för sina barn är att hitta någon form av aktivitet för dem för oavsett om det är i ett ridhus du står och fryser en fredagskväll eller någon annan idrottsanläggning tror jag att det stärker barnen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0