slide show

Sååå himla sugen på att rida!

lotta

När man har tävlingshästar så är det vanligaste att dem har vintervila. Tyvärr så kan det även bli ofrivillig vila om de skadar sig eller liknande. Unghästar som tävlar har så klart sommarvila mer eller mindre beroende på om de gått eller ska gå några unghästchampionat. På unghästar lägger jag in mindre perioder av vila mer under tävlings tränings säsongen också.

Svar: Lite så jag har tänkt också, men jag vill samtidigt att hon ska få lite "gräsledigt" =) brukar fylla ut lite bättre då. Hon är en sån där som kan äta hur mycket som helst utan att lägga på sig nämnvärt. Men annars tänker jag typ som du =)
Myran

2013-07-07 | 13:13:00
Tina

Ägarna vill inte att Jet vilar så hon aka gå hela sommaren nästan... Men det blir väl mer vila i vinter. Men hon går ju på bete där hon står så hon äter och blir tjock och go :) ska bli kul att träffas nästa vecka kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0