slide show

Gonatt!

Emmelie

Anledningen till att jag gått upp ca 30kg på 2.5år är migrän.har problem i nacken med ständig spänning som följd .vilket i sin tur gett mig migrän nästan varje dag i ovanstående år.det var värst i början.många dagar kunde jag inte ta mig ur sängen.skriver inte heller för att det är synd om mig:-)det har blivit mycket bättre efter mängder med kiropraktor och massage.men har varit på två olika röntgen nu för att reda ut.men har ej hittat något.du är troligen bara spänd :-)och kanske trött.kram

Svar: Låter logiskt! Och det kan nog mycket väl vara så.. Usch för att ha det varje dag :S :S :S
Trinnie

2012-07-13 | 05:28:09
Eva

Jag har migrän emellanåt, men som tur är har jag medicin som hjälper

2012-07-13 | 09:34:34
Nelly

Jag har råkat ut för migrän ett par gånger, och då oftast när jag har sovit dåligt ett tag :/ Brukar få en jädrans tryckande huvudvärk vid tinningarna, mitt periferiseende blir helt suddigt och tillslut kan jag inte fokusera på något - blir totalsuddigt :O
Brukar hjälpa om jag tar 2 diclofenac direkt vid symtom, och att duscha varmt och i mörker brukar också lindra :)

Svar: Tack! Det ska jag testa om det händer igen. Nu gick det, tack och lov, bort genom att sova.
Trinnie


http://justanothermortal.blogg.se/ 2012-07-13 | 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0