slide show

Jävligt förbannad! (käken)

Lena

Min prinsessa..

2012-12-21 | 11:44:40
Tolla

Man måste vara bra frisk för att klara av att vara sjuk, med den sjukvården vi har numera. Hoppas det löser sig för dig på bästa sätt till slut Myran!

Svar: Tack! =)
Trinnie

2012-12-21 | 13:55:53
Eva

Ring henne och kräv operation !!

Svar: Jag tror att jag ska ringa och få att prata med en annan läkare iaf.
Trinnie

2012-12-21 | 15:47:02
Anonym

Hej. Har precis genomgått en jobbig operation för två veckor sen. Om du kan,sök. Dig till Huddinge. De är kunniga. De lovar dock aldrig att man får tillbaka 100% av sin gapfunktion. Men man får nog nittio kanske. Just nu väntar jag ff på att läka. Gapar snett,har ont,halva pannan är förlamad...vet ej hur länge el om de blir bra. De säger att ca 10% inte blir bra. Ögat kan jag ju inte rynka på men blunda. En jobbig läkningsprocess. Bedövad på vissa ställen i opererade området. Ännu är jag inte bra som sagt ännu. Har gjort titthålsoperation på andra sidan när disken satt fast. Den var underbar. Hjälpte enormt. Hade då ont som du. Denna del av käke hade jag inte lika mkt problem med men kände att jag ville passa på när jag ändå fick tid.. Lycka till

Svar: Tack för all info! =) Hoppas att du blir bra snart! =)
Trinnie

2013-04-09 | 07:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0